torsdag, oktober 05, 2006

Vykort från Turkiet







När jag väl satt mig och glott igenom Turk-bilderna så var det inte så myckt att visa för allmänheten... Vi har ju liksom bara knäppt kort på varandra.. he he.. Inga vackra vyer eller nåt av intresse för andra. Ni får se någon bild så att ni inte tror att jag ljuger om att över huvud taget varit på semester... men som sagt... Tänk på att två nyförälskade (vi har ju bara bott ihop i fyra år...) bara har ögon för varandra...

Vi hittade en del husdjur därnere... Ödlan Örjan var söt! Tyckte mycket om att kila omkring bland solsängarna. Kattungen Krister påminde om vår längtan efter våra egna sötnosar där hemma: Astrid och Ester.

så! nog tjatat om hemska bilder.


over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det såg härligt ut att slappa vid poolen och läsa en bra bok.

Anonym sa...

Nu samlar vi oss lite här. Ödlan Örjan??? Titta först på lilla kissemiss = söt söt sööööt och sen fluktar vi på läbbiga ödlan. En gång till söta missemissemiss och sen ödl....brrrr..an. Missemiss ödla missemiss ödla. Krama kurra pussa och hämta spaden ;-)

Jag vill också till solen!!!

Stina Lilja sa...

Jag är inte avis för vi åker om fem veckor! =D ...men kan väl tillstå att det var tjusiga bilder, särskilt på Pontus i friläge.