måndag, oktober 02, 2006

Kant a reller

Jag plockade HUR MYCKET SVAMP SOM HELST IGÅR!!!!
Svarta, gula, bruna... you name it!
Nu är jag inne i min svamp-dilerium-period igen... kan inte sova utan att se svampar i backen när jag blundar, tänker/drömmer/andas svamp i minst en månad framöver nu, hjärtat slår hårt i bröstet av rädsla -- för att någon annan ska hinna till mina svampställen före mig!!!

Jo det är sant!
Jag är så här tokig.

Det bara är så.


Men hur gör man för att få mer tid över för svampplockning?


over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska åka till orten med stort E och plocka några i morgon för jag är ledig då !

Anonym sa...

Karl-Johan är godast och sen kommer kantarellen på andra plats!

Själv kan jag heller inte sova då jag ser skrikande tyskar i hjälmar som kommer emot mig i raseri så fort jag blundar. Har spelat lite för mycket CALL OF DUTY 2 kanske..