onsdag, oktober 25, 2006

Mycket vill man...

Bakfyllan kom och gick. Tjejfester har en förmåga att bli blöta! (ops.. misstolka inte) Kvällen innehöll allt en bra tjejfest ska innehålla: otroligt god mat, skvaller i mängder så otäckt/elakt/intimt så att man rodnar, höga skratt, dämpade fniss, röj-musik, tårar, spyor, dans, drinkar, vin, mera drinkar, (det är nog här punkten spya kommer in), vingliga klackar, strips i handväskan....

Vad mer kan man begära? En fulländad tjejfest helt enkelt! =)
Dock var jag inte lika glad dagen efter.....

Giraffen har varit och tävlat både förra lördagen och nu i söndags. Felfritt i alla fyra klasser! =) Han är SÅÅÅÅ Duktig min prins!!! Nu på söndag debuterar vi 1.10 i Ockelbo. Spännande!

Snödäcken på? Näää... *suck*
Tvättat bilen sedan köpet? Näää...
STÄDAT bilen sedan köpet? Näää...
Plockat Trillijarder av svamp? Nääää...
Tvättat hästen innan vintern? Näää....
Städat undan på verandan? Näää....

Ångest!

Men det är fint väder idag. Jag är glad! Jag är rökfri! Jag är... ung och oförstörd!

over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Harkel, Host !

Vaddå ung och oförstörd ! Jag tror visst att du glömt din ålder, kära syster.

Samma ångest här också gällande allt man skulle ha gjort och dessutom så snöade det i morse när vi åkte till jobbet

krickelin sa...

SNÖ??!?!! Det föll det INTE här kan jag meddela. Hemma på min gata i stan... där hade vi 25 grader varmt.... ;-P

Anonym sa...

Are you ready for the city girls?? Car is packed with Champagne, wine. Snow tires are not. But hey, I'm living on the edge! Cya this evening darling!

krickelin sa...

It's going to be... so boring.. =( having you two here... URK... you two are never fun, never filled with BUS, you never want to drink, laugh, act like teenage girls... just HOW am I going to endure????

;-P

BIG WELCOME sweety!!!