fredag, oktober 06, 2006

filmtajm

snart. Snart snart snart.....

Ostkrokar och film i soffan!!!! =D
Lovley.

Hästskrället gick skitdåligt när jag tränade dressyr ikväll för mig själv i en kolsvart paddock. En APA är vad han är!!! Better luck next time som vi säger i branschen...

Syrran och systerdottern kommer före nio i morgon bitti, så det gäller att gå och lägga sig i tid så att man inte går och gäspar hela förmiddagen, då blir dom väl inte så överförtjusta.

Nu säger jag och Ester godnatt. Hon sitter nämligen här med mig och jagar texten på skärmen när jag skriver... he he


over and out

2 kommentarer:

Stina Lilja sa...

Va blev de för film?

krickelin sa...

Det blidde ju TV... Forrest Gump gick ju på en av kanalerna, och den kunde jag inte låta bli att titta på. =) Måste nog vara 5e gången jag ser den. Men det gör inget -för det är så bra!!

ostkrokarna smakade mums!!!