lördag, september 16, 2006

Sol Sol Sol

Krickelin gick in på resebyrån, sade åt snälla personalen "jag vill ha en sista minuten. Spelar ingen roll vart... bara det inte är Turkiet, för det landet vill jag inte till..." Snälla personalen letade och letade i sina databaser allt medan jag och sambon tappade hopp....

Det blev till slut en resa, efter mycket om och men - det fanns nämligen inte så många val.
Vad det blev? ... *harkel*... Turkland....
Ingen tänker väl bomba när jag är där nurå?

TurboTorsten ska få frakta mig och sambon ner till Arlanda. Det är hans första VIP-resa. =) Må han sköta sig!!!

Så.. om cirkus en timme kammar jag håret och låser dörren - sedan är vi på VÄG. Arlanda. Turkiet. Alanya (eller Sida..). SOL SOL SOL SOL SOL

Adios! Ferwell. Auf WiederSehen.

over and out

6 kommentarer:

Anonym sa...

Å hur har ni haft det då? Turkland, hjälp :P haha... Inga bortsprängda armar & ben? Annars är du väll säkert brun som en liten neger som vanligt ;) Vart har du hittat jackan (längre ner på sidan) ?? skiitsnygg, sån vill jag ha! :D Snurriburr ;D

krickelin sa...

LÅT BLI JACKAN! Vi får inte bli likisar... >:-/

he he.. det blev inte just den modellen. Det blev en ungefär liknande... fast i svart, och utan skärp. =)

Japp! Brun som en liten negerunge! ;-) När ska vi träna i er paddock???

krickelin sa...

euhm... sa jag inte var jackan var ifrån? Det kanske beror på att jag inte VILL att martina ska hitta likadan!!! PILUTTA!!!

okejrå... *suck* ... den är från HM...

;-)

Anonym sa...

jag hitta den i katalogen ;D ja, för mej får du komma när du vill! jag kan vara markarbetare =) haha... ha de gött..

Anonym sa...

jag hitta den i katalogen ;D ja, för mej får du komma när du vill! jag kan vara markarbetare =) haha... ha de gött..

Anonym sa...

oj, råka bli två.. äsch..