tisdag, september 12, 2006

Separationsångest


Har drabbats av shoppingsjuka. Gör det emellanåt. Om någon vecka anländer mängder med nya kläder... Å det är ju kul!!! =D
Men shoppingsjuka medför att man måste städa ur garderoben för att göra plats för nytt.

Städa garderoben, slänga saker, välja bort favvo-plagg - är INTE min grej.
Det står numer en proppfull gigantisk papp-kasse i sovrummet med kläder som BORDE slängas. Men jag har sådan grym separationsångest att jag går och rotar titt som tätt i påsen.

Jag minns, och saknar, fortfarande plagg från tidigt nittio-tal. Jag skulle ALDRIG ha slängt dom.... *suck*....

Några tips på hur man blir botad?

over and out

7 kommentarer:

Stina Lilja sa...

Ta med allt på stan den 23/9 - då är det ju allmänhetens loppis! Då får du ju kanske tom råd att köpa dig någon ny klädtrasa för pengen du tjänar.

krickelin sa...

då är jag UTOMLANDS på semester!!!!! =D

Anonym sa...

Jag har 6-7 kassar på vinden med nittitalskläder du kan få...snälla?

Jag äger numer ett par hela jeans men kommer mig aldrig för att gå och handla. Trots att jag bor i stockholm så köper jag alla mina jeans på JC i söderhamn. Det är alltid rea, dom finns i min "tjocklek" och dom syr upp dom så perfekt.

krickelin sa...

jag tror du är kär i John!

Anonym sa...

John är skön men inte min typ. Däremot Gunnar Hammarlund...mjau!

Anonym sa...

Släng inte kassen Syster Yster förbarmar sig över denna till Emilie

krickelin sa...

men det är ju det som är grejjen - jag KAN ju inte slänga... den står fortfarande i sovrummet.... och pratar med mig... viskar till mig... sjunger sorgliga visor för mig... =( vill inte göra mig av med... =(