måndag, september 04, 2006

lock stock....

4 dagar.

Rökfri!

168;- har jag sparat so far. =) Men framför allt mår jag bra, känner mig fri från slaveri!!! Duktig eftersom första kvällen (i fredags) var vi dessutom iväg på vinprovning med jobbet. Men jag klarade mig galant och kunde klappa mig själv på axeln. För att jag inte rökte alltså. ;-)

Men det skönt att upptäcka en värld som icke-rökare:
- Håret luktar schampo även efter en hel dag.
- Vad gör man av allt saliv som nu envisas med att fylla munnen???? Jisses... Har ni icke-rökare alltid det så här???
- Man sover mycket bättre!
- Jag är faktiskt, abstinensbesvär till trots, mycket lugnare!!! Lättare för att slappna av och ta det easy.

Att jag just nu, första veckan, tröstar mig med japansk mix, mintpastiller, lakritsal, sötlakrits, cheesdoodles........ det måste jag bara ta tag i.... :-O Krickelinskan kommer annars rulla fram ... och DET ska jag inte bjuda på!!! nån måtta får det vara!!!
;-)

4 dagar

Rökfri!!!


over and "lock stock and two smoking barrels" out

Inga kommentarer: