onsdag, mars 19, 2008

snart påsk

Någon som vet var man köper FINA påskägg för dekoration??? Var jag än går hittar jag bara grälla, multifärgade hemska ägg. Lämna gärna tips i kommentarer!!!

Vad ska ni göra i påsk?
Här blev det ju vinter igen, så jag och en kompis + sambo ska till järvsöbacken för skid- och brädåkning på lördagen! Skitkul! Man måste ju utnyttja sina nyvunna färdigheter en sista gång! =)
Middag hos svärföräldrarna på fredag, stalltjänst på påskdagen.

Annars blir det nog fortsatt mycket målning i källaren där jag målar hyllor, ett litet "tidningsbord", en byrå och en spegel. =) Jag och katterna spenderar mycket tid där nere.

5 kommentarer:

MammaKarin sa...

Är det du som är nya källargubben ? Själv ska vi spendera våra kroppar i kannibalgrytan. Kanske blir vi slimmade och fina så att vi rymms i ett sött litet påskägg ;-)

krickelin sa...

Ha ha! Glöm inte badmössorna!!! ;-P

MammaKarin sa...

Nej självklart ska badmössorna på, de är ju så fina. Rosis kommer att bli imponerad.

Lokamia sa...

Vi hade kycklingmössor med ostkrokar. Vi var sååå snygga när vi låg i kannibalgrytan.

krickelin sa...

tokdårar!!! ha HA HA