torsdag, mars 06, 2008

sjuk, inte bara i huvudet

Om det är för att ha varit nära barnet i helgen eller min hostiga syster vet jag inte. Men sjuk blev jag. Fy katten! I över ett dygn har jag legat och dåsat i feberdimma som ett slaget offer på soffan. Har inte haft någon koll på tid och rum. Helt väck.
Nu är jag i alla fall utsövd. Men halsen fortfarande svälld och gör jätteont, snoret rinner och huvudet vill sprängas. Men febern verkar i alla fall ha lagt sig.

Tacka gud för alvedon! Efter några sådana orkar man i alla fall vara vaken en timme eller två! =)

4 kommentarer:

Åsa sa...

Stackare! Krya på dig!
(Farligt att renovera?)

Mammanna sa...

Krya på dig

krickelin sa...

inte farligt att renovera, men däremot vääääldigt farligt att vara runt barn eller sjuka storesystrar! Passa dig för det Åsa!!!

MammaKarin sa...

Är man syskon ska man dela med sig har mamma sagt ! Så det så !