lördag, mars 22, 2008

Påskledig!

14 grader kallt, snö och stjänklart var det sent igår kväll när vi tog taxi hem från svärföräldrarna efter en superb middag. Vintern har verkligen kommit tillbaka med slagkraft!

Har en skön och långsam morgon. Jag och ena katten sitter här i fotöljen och bloggar lite. =) Solen strålar och om några timmar ska jag till Järvsöbacken för att åka bräda! Lovley!
Lite morgonbilder.
Små kycklingar i riset.

Väggen i dagsljus.

Vem kan få nog av påskliljor?

Har i dagarna gjort flera "fåbelbon" som jag dekorerat med "skägg" och ägg... Ett behöll jag själv, de andra gav jag bort.
Äggen köpte jag på prylaffären här i stan. Fina!

3 kommentarer:

Lokamia sa...

Vilken prylaffär då? Jättefina fågelbon.

krickelin sa...

Den på furan... Astrids... vad heter den nurå... mittemot bokia ...

MammaKarin sa...

Åh vilka fina fågelbon. VILL HA !