fredag, februari 29, 2008

Toves fina barnkläder

Var på lunchen och köpte söta barnkläder åt min kusins nyföding jag ska hälsa på imorgon! En toppensöt body och en babyfilt.
Gå in på www.gangstar.se och se Tove och Tesesas fina kollektion!!! Dom är så himla duktiga!

Ikväll blir det en liten after work. Men tyvärr var det bara jag och Maggan som kunde... men vi har lika roligt ändå! ;-) Sedan tänkte jag hinna måla vardagsrummet ikväll, så det får inte bli FÖR många glas... he he


Trevlig helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina kläder dom hade. Måste försöka lura nån att vara värdinna så jag åxå får handla så fina kläder.

krickelin sa...

ja visst är dom fina! Kusinen blev jätteglad för det hon fick.

MammaKarin sa...

Du måste lägga ut lite bilder på lilla Hjalmar.

Anonym sa...

Kan inte du ha ett party så kommer jag och handlar =)