onsdag, februari 13, 2008

KAOS

Fy fan!
Jag vill aldrig mer flytta i hela mitt liv!!!! (jag brukar säga så efter alla mina flyttar)

De sista fem dagarna har ändlösa dagar/kvällar gått åt till att bära, bära, bära och bära lite till.
Min rygg tar livet av mig på nätterna, så sömn är det svårt med.

Men igår blev det en klar ljusning - vi sov första natten i nya huset! =) Ett lass kvar att köra från gamla stället ikväll. Sedan är allt klart! =D (mja... det ska ju städas ur också... och hur roligt är det på en skala)

Men nu råder fullständigt KAOS i huset. Det går inte att gå genom något rum - allt är fullproppat med kartongberg, isärmonterade möbler, träd/växter.... oj oj.. Ser man kaoset är det svårt att tro att man ska lyckas sortera upp allt...

Imorse tog det mig 20 minuter att hitta kläder. Bara det.... ;-)


Tog lite bilder igår på kaoset, men glömde kameran hemma. Bilder kommer senare.

Inga kommentarer: