torsdag, februari 28, 2008

Djungelhus

Oj! Lakrits är vanebildande och innehåller något giftigt ämne!

Sitter och blir allmänbildad framför TV3....

Över till verkligheten (för Lakrits kan OMÖJLIGT vara farligt. För gott för det... ;-). Har fyndat idag. =) Gick på en liten loppis på lunchen och hittade en bedårande liten ampelkruka som hänger i tre läderremmar. Helt vanlig lerkruka i en helt rund form. Med en vacker Hjärtan på tråd blev den perfekt i köksfönstret. Me loves små söta krukor! =)
Hela fem spänn ville loppisgubben ha. hi hi. Jag hade säkerligen betalat 50 för den eftersom jag blev så förtjust i den på en gång!

Märker ni på inlägget nästa nyhet?
Krickelin har äntligen internet hemma!!! =D Poppe har äntligen fixat router, så nu kan jag också hålla på med mitt favoritintresse - internet! =)

Har även shoppat lite fler växter under dagarna. Nu börjar jag förvandla huset till djungel... he he

Hästen är det enda som ligger som ett litet smärtsamt moln i mitt liv just nu. Han är, trots två friskförklaringar från kliniken, inte okej. Höger bak har troligen fått någon rörelsestörning. Återstår fler besök på kliniken är jag rädd för. =( Har dragit mig i flera veckor för att ringa. Rädd att det inte går att åtgärda, ELLER att det kostar ytterligare 20 papp att få honom frisk...

Ska väl fortsätta titta på nyttighetsprogram på TV och hoppas på lite inspiration.

Inga kommentarer: