tisdag, september 23, 2008

Snodde en rolig utmaning från Lassbos blogg. Ta den, ni andra, som min utmaning till er!

En lista om vännerna i min mobillista.

- Har du pussat nummer 2?
Anette B, nej det har jag aldrig.

- Vad har du för relation med nummer 20?
Evve är min kära syskondotter! Världens finaste lortgris!

- När ska du träffa nummer 30?
Jess, darling! Ska försöka komma ner till Uppsala i november/december! Det vore skitskoj!

- Är nummer 18 söt?
Erika är jättesöt! =) Lååångt lockigt kopparglänsande hår som man inte kan låta bli att bli jätteavis på!

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Bibbi var supertrevlig, glad och sprallig. En genuin människa!

- Gillar du nummer 14?
Nr 14 är hela fam Björklund. Dvs min systers familj! I just LÖÖÖÖVE them!

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nettan träffade jag för cirukus 1,5 månad sedan.

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
InfoDirekt vet jag inte om jag VILL träffa... he he

- Är du nära vän med nummer 23?
Helena. Njae... mer hästklubbskompisar som brukar rida ihop.

- Har du gått på bio med nummer 4?
Anna B. Nope. Aldrig gått på bio med henne. Mest ridit ihop där också... (många hästmänniskor i min telefonbok...)

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Lena. Ja, jag skulle kunna tänka mig en skön galleri-runda med konst, fika och småprat.

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Anna L. Vi skvallrar mest om hästar, tävlingar, stamtavlor och annat oviktigt i hästvärlden! ;-)

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Chefen på extrajobbet är väl värd en stor kram!

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Öhh.. en som flirtade vilt och ville något mer en gång i tiden. Ingen relation alls det vill säga.

- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Hågge, min icke-biologiske storebror, skulle jag vilja skicka flera kilo svamp till! Det är han värd eftersom han aldrig hittar någon svamp den stackarn...! ;-)

- Vad är det bästa med nummer 8?
Anna-karin B har alltid nära till skratt och förståelse.

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Camilla träffar jag alldeles för sällan! Det måste jag ta tag i!

Så. Dags för krickelin att återgå till studion på extrajobbet. Todelidoo...

Inga kommentarer: