fredag, juli 06, 2007

Semester enligt krickelin

oj oj.. när man äntligen har semester - då vaknar krickelin till liv redan vid halv sex i ottan! Vad ska det vara nödvändigt för? Jag som skulle behöva sova mer eftersom jag ska jobba ikväll på taltidningen. URKAS.. nu kommer jag bli as-trött redan vid elva ikväll.

Redan gått en vecka av dyrbara semestern. Vad jag hunnit med?

Målat en hel del faktiskt!
Jobbat på taltidningen.
Läst en del.
Tvättat flera maskiner.
Klappat katterna.
Bakat negerbo... oj... förlåt - Chokladbollar.

Det är väl typ det jag gjort. Nästa vecka blir det nog Stockholm.
Veckan efter det Falsterbo.
Sista veckan; förhoppningsvis en mc-semester i något av grannländerna.

Men idag ska jag in till körskolan och gör mig skuldfri alla lektioner... USCH! Mitt stackars bankkonto protesterar!

2 kommentarer:

Yennih sa...

Den politiskt korrekta benämningen är numer: Nopplis bollar...

krickelin sa...

nopplis??? Nu hänger jag inte med...