onsdag, juli 18, 2007

Congrats!

hipp hipp hurra till mig då! =)
i flera avseenden.

- Mc-kortet landade i min hand i måndag! GRATTIS TILL MIG! =D Nu återstår det ROLIGA - leta hoj!

- Jag fyller år idag. Ännu äldre. Ännu fler grå hår. Ännu mer klokhet (hoppas jag...). Sambon hade gömt ett paket under kudden inatt. Fick en hand-GPS! Äntligen slipper han ut och leta reda på mig när jag gått vilse i svampskogarna!!! he he... Den är lika liten som en mobil och hur bra som helst att ha med sig. Ritar vägen från att du kliver ur bilen, sedan är det bara att välja "Go to" så talar han om var jag ska för att komma tillbaka till bilen. KANON! =)

- I morgon bitti är vi fem tjejer som drar ner till Falsterbo och lever loppan i dagarna fyra! Det blir skoj!!! Hoppas nu att soldansen idag gör nytta! Jag orkar inte med fyra dagar lera och regn när man ska vara ute hela dagarna och titta på hästhoppning.

Bilder kommer efter helgen!

puss å kram på er då! Må solen lysa över Falsterbo i helgen!

4 kommentarer:

Stina Lilja sa...

HURRA!!!
Jag vill också ha en hand-GPS... *mutter*
Hoppas ni har det toppen i Falsterbo.
Fika sen kanske?

Yennih sa...

Stort jättegrattis till både kortet och den respektabla ålderna av 18...!!!

Anonym sa...

Grattis syster yster. Mosters ena lortgris har köpt paket på vår resa till dig. Kram !

krickelin sa...

Tack tack för gratulationerna .... på 18-års dagen. Du hade rätt jenny!! ....