onsdag, januari 30, 2008

Spöstraff?

Jag vågar knappt säga det med risk för spöstraff... men igår rev jag upp en hel kartong full med cd-skivor och dvd-filmer i jakt på EN cd-skiva. Som av regeln "lagen om all jävlighet" låg underst.
Syrran kommer att bli tokig!

Ikväll blir det packning inför fjällenresan imorgon bitti. Vi, plus sambons hela familj, åker till Vemdalen i fyra härliga dagar. Den årliga resan vi gör brukar vara otroligt rolig och skön.

Krickelin har bestämt att hon detta år SKA, bara SKA!, bli kung i backen på brädan. Så jag har bokat privatlektion!

Foton kommer efter helgen!

4 kommentarer:

Åsa sa...

Åh! Ha det skönt i backen och passa även på att softa i poolen eller nåt...
Bräda är kul annars - stå på för 17! /Å.

Anonym sa...

Men vá sysslar du med ?? Packar du upp det som jag med möda har packat ned. Var det den kartongen som var märkt med porrfilmer :-) ?Nu har jag ont i ryggen så nu kan jag bara bära kniv och gaffel på sin höjd.

krickelin sa...

ja.. och nu har jag nyss rivit upp ALLA kartonger i jakt på ett spel vi skulle ha med till fjällen. Men var har du gjort av det?????????

Anonym sa...

Köp ett svartepetter i stället på Barnens Hus :-( eller en vanlig kortlek.

Spel ligger det i alla lådorna.