torsdag, februari 01, 2007

no more nightshifts

Pruttkudde.
Sitter på mitt extraknäck, taltidningen, och får höra latest news sedan sammanslagningen med länets alla tidningar. Det blir utökad arbetstid till 8 timmar. Innebär att kvällspassen påbörjas redan klockan halv fem. =( Surt! Då kan jag inte längre vara kvar som extra personal då jag slutar mitt dagjobb först klockan fem, fyra mil bort.

J...ligt synd. Det är ett kanonskönt extrajobb som har försett krickelin med hästpengar.

Hur blir det nu? Måste jag strunta i att köpa MC till våren? Måste jag strunta i att vräka i mig GOD mat, GOTT godis, GODA kakor, GOTT vin, OSTKROKAR i mängder.... *snyft*... Måste jag lägga ner flera-påsar-morötter-i-veckan till hästen? BUHUUUÄÄÄ...

Nån som har ett litet extraknäck till en pigg krickelin? Det ska vara lätt, bra betalt, börja efter klockan 18 och inte vara längre än till halv ett om natten.....

Skynda fynda!

over and out

Inga kommentarer: